وبلاگ شخصی مهندس محمدرضا سهرابی قره تپه

وبلاگ شخصی مهندس محمدرضا سهرابی قره تپه

فعال اجتماعی - انتشار یادداشت با موضوعات فرهنگی،اجتماعی،مدیریتی
وبلاگ شخصی مهندس محمدرضا سهرابی قره تپه

وبلاگ شخصی مهندس محمدرضا سهرابی قره تپه

فعال اجتماعی - انتشار یادداشت با موضوعات فرهنگی،اجتماعی،مدیریتی

چرا دوری از باندهای قدرت ؟

چرا #دوری_از_باندهای_قدرت_و_ثروت ؟

معمولا وابستگی به #جریانهای_سیاسی موجب می شود تا حس قدرت طلبی در ضمیر افراد تقویت شود و برای رسیدن به قدرت از هیچ کوششی دریغ نکنند و چون آن را به عنوان هدف تعریف کرده اند، سعی دارند به هر قیمتی، وسیله رسیدن به هدف را توجیه کنند و در صدد ادله سازی شدید و حتی کذب بر  آیند.

در اینگونه موارد اغلب مشاهده می شود که؛ عقاید و اخلاق و اصول، به راحتی زیر پا له شود و این در حالییست که  ظاهر موجه جلوه داده می شود.

حال اگر جایگاه قدرت برای وابستگان جریانهای #سیاسی آغوش باز کند، بدون تردید تمایل به حفظ قدرت هم در کنار آن زائیده می شود که به اعتقاد بنده خطرناکترین قسمت ماجرا همین جاست.  یعنی اینکه؛ برای #حفظ_قدرت، مفاهیم مردود اخلاقی و اجتماعی و انسانی و دینی را در قالب کار سیاسی به چرخه وارد می کنند  و از انجام بدترین کارها و حتی بردن آبروی انسانها دریغ نمی کنند و به طُرُقی آن کار را توجیه می کنند و زیبا جلوه می دهند.

مرحله بعدی که اینگونه افراد قطعا به آن وارد خواهند شد، انتشار قدرت است که در این حال افرادی شبیه خود را تربیت می کنند و باز هم شروع و آغازی دیگر ... جالب اینجاست که افراد با مشخصات فوق، چنان گارد خدمت به خلق الله می گیرند و چنان ابراز میدارند که هدفی جز خدمت ندارند که عموم مردم را به باور وادار می کنند و بی شک میتوان به این گونه افراد لقب #سیاس را داد.

سیاسها #حب_الذات را سرلوحه کار خود دارند که با نفس خدمت در تعارض و تقابل کامل است.

این روزها مراقب #سیاس های کت و شلواری و شرکت کنندگان نمادین در مراسمات عمومی و مردمی و مذهبی و یادواره ها و غیره در اطراف خود باشیم.

پیروی از آنها قطعا محصول خوبی نخواهد داشت و کما اینکه بارها آن را تجربه نیز کرده ایم.


#محمدرضا_سهرابی_قره_تپه 19شهریور98

#دوری_از_باندهای_قدرت_و_ثروت. #توجه_به_مسائل_محلی_و_مصالح_ملی. #توسعه_شرق_مازندران. #بهشهر #نکا #گلوگاه #رستمکلا #خلیل_شهر #هزارجریب #میانکاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد