وبلاگ شخصی مهندس محمدرضا سهرابی قره تپه

وبلاگ شخصی مهندس محمدرضا سهرابی قره تپه

فعال اجتماعی - انتشار یادداشت با موضوعات فرهنگی،اجتماعی،مدیریتی
وبلاگ شخصی مهندس محمدرضا سهرابی قره تپه

وبلاگ شخصی مهندس محمدرضا سهرابی قره تپه

فعال اجتماعی - انتشار یادداشت با موضوعات فرهنگی،اجتماعی،مدیریتی

معرفی کامل محمدرضا سهرابی قره تپه

به نام خدا

اینجانب محمدرضا سهرابی قره تپه متولد اردیبهشت ماه سال 1361در شهرستان بهشهر هستم  که در روستای قره تپه از توابع همان شهرستان بزرگ شده ام و در حال حاضر نیز ساکن شهرستان نکا هستم.

 مدرک تحصیلی اینجانب  لیسانس مهندسی برق قدرت و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی در گرایش تجارت الکترونیک بوده که از سال 1386 تاکنون یعنی به مدت 12 سال سابقه کار در شرکت توزیع نیروی برق مازندران را دارم که 9 سال از آن را دارای مسئولیت بوده ام.

شغل پدر بنده کشاورزی و صیادی بوده و مادرم نیز خانه دار است و با افتخار روستا زاده ای با صورت آفتاب خورده هستم.

بنده ضمن انجام فعالیت درشغل اداری به کار کشاورزی نیز می پردازم و اوقاتی را نیز در دانشگاه به عنوان مدرس حق التدریس می گذرانم .

مقداری فعالیت ورزشی در رشته رزمی کاراته به سبک کیوکوشین اویاما در رده کمبربند مشکی دارم و تا حدی هم به اندازه خود نوازندگی ساز دوست داشتنی و محلی دوتار مازندران انجام میدهم.

در طول عمری که از خداوند بزرگ گرفتم در فعالیت های اجتماعی و مردمی و خیرخواهانه ی متعددی مشارکت کرده و انشاالله بیشتر فعالیت خواهم کرد چراکه از علاقه مندی های من محسوب می شود و رویت چهره بشاش و خنده روی جامعه  مرا شادمان می کند.

مطاله و نوشتن را دوست دارم و انجام می دهم.

عاشق بی چون و چرای آب و خاک میهنم هستم و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران.

معتقد به دین مبین اسلام و تابع دستورات دینی هستم ...

 تتفکر و تلاش در راه کمک به اقتدار و عزتمندی هرچه بیشتر مردمان غیور سرزمینم ایران و خصوصا مردمان زحمت کش و مهربان و خوش قلب مازندران را در سر می پرورانم و در اوضاع نابسامان اقتصادی کشور، باور به اقتصاد مردمی و اقتصاد مقاومتی دارم.

اینجانب به شدت از باندهای قدرت و ثروت دوری می کنم و توجه به مساِیل محلی با در نظر گرفتن مصالح ملی را در لیست برنامه های عملکردی خود دارم.

روحیه و هنر برنامه ریزی و انجام کار تیمی با بهره گیری از تیم تلفیقی جوان و دانا و فعال و خستگی ناپذیر و همچنین افراد باتجربه و فهیم را دارم.

دارای توانایی خاص ارتباط با طبقات مختلف اجتماعی هستم و علاقه مند به فعالیتهای رسانه ای هستم.

مردم داری را شرط اصلی و واجب زندگی اجتماعی و حرفه ای میدانم و دارای سابقه مسئولیت پذیری در امور خیرخواهانه و عام المنفعه هستم و همچنین از داشتن روحیه جهادی لذت می برم. مطالبه گری در سایه سار حفظ عزت انسانی را مهم شمرده و جدیت در آن را بر خود وظیفه می دانم و با افتخار آن را از خصوصیات اخلاقی و حرفه ای خود میدانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد